Το προϊόν προστέθηκε!
Preparing your recommendations...
No recommendations found.
Αναζήτηση My Wishlist
Failed to load data.
  • English
×

Tourna Tac Tennis Overgrips XL x 3

set of 3

SKU U-TG-2-XLW

Φόρτωση Επιλογών Προϊόντων
×
Price alert
X

Χαρακτηριστικά

Επιφάνεια Τραχιά
Πάχος Grip 0.60mm
Τεμάχια 3

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Τα Tourna Tac Tennis Overgrips XL αποτελούνται από τα γνωστά ποιοτικά υλικά που έκαναν τα tourna grips κορυφαία grips στον κόσμο. Τραχιά επιφάνεια για καλύτερη απορρόφηση του ιδρώτα. Ιδανικά για όλες τις ρακέτες τένις. Σετ 3 τεμαχίων.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Τα Tourna Tac Tennis Overgrips XL αποτελούνται από τα γνωστά ποιοτικά υλικά που έκαναν τα tourna grips κορυφαία grips στον κόσμο. Τραχιά επιφάνεια για καλύτερη απορρόφηση του ιδρώτα. Ιδανικά για όλες τις ρακέτες τένις. Σετ 3 τεμαχίων.
Αξιολογήσεις
Χρήστος
Αξιόλογο overgrip το χρησιμοποιώ για 3η φορά γιατί έχει καλή αίσθηση στο χέρι (ιδρώνει πολύ), προσφέρει καλό γκριπ και έχει καλή ανθεκτικότητα. Θεωρώ ότι είναι για εποχή που η θερμοκρασία είναι υψηλή.
Διάβασε την κριτική
Χρήστος
Αξιόλογο overgrip το χρησιμοποιώ για 3η φορά γιατί έχει καλή αίσθηση στο χέρι (ιδρώνει πολύ), προσφέρει καλό γκριπ και έχει καλή ανθεκτικότητα. Θεωρώ ότι είναι για εποχή που η θερμοκρασία είναι υψηλή.
Σταματης
Ειναι απλα τα καλυτερα overgrips της αγωρας! Επειδή έχω θέμα με τον ιδρώτα στις παλάμες μου έχω ψάξει άπειρα γριπακια που μπορεί να μου ταίριαζαν. Άλλα κάποια ειναι καλά στο πρώτο 2όρο και μετά ξεφτίζουν άλλα δεν ειναι καλά από την αρχή άλλα δεν ειναι βολικά! Τα συγκεκριμένα μου βγάζουν μέσα στο νερό ένα 15όρο καθαρού παιχνιδιού χωρείς κανένα απολύτως θέμα! Λίγο ακριβούτσικα αλλά Τα συνιστώ ανεπιφύλαχτα!
Διάβασε την κριτική
Σταματης
Ειναι απλα τα καλυτερα overgrips της αγωρας! Επειδή έχω θέμα με τον ιδρώτα στις παλάμες μου έχω ψάξει άπειρα γριπακια που μπορεί να μου ταίριαζαν. Άλλα κάποια ειναι καλά στο πρώτο 2όρο και μετά ξεφτίζουν άλλα δεν ειναι καλά από την αρχή άλλα δεν ειναι βολικά! Τα συγκεκριμένα μου βγάζουν μέσα στο νερό ένα 15όρο καθαρού παιχνιδιού χωρείς κανένα απολύτως θέμα! Λίγο ακριβούτσικα αλλά Τα συνιστώ ανεπιφύλαχτα!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ

Μόνο οι εγγεγραμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν αξιολογήσεις.

Από 1/1/25 δε θα γίνονται παραλαβές online παραγγελιών από τα καταστήματα της Αθήνας